25 Kasım 2012 Pazar

720 film izlerken lidalar hd film izle bayanlara özel.


film izleDayılar dün gece tam 3 saat bi’ film izlemek için saçma sapan 100lerce film izleme sitesi dolaştım.
Yani bu kadar mı insanın sinirleri bozulur, bir hd film izlemek bu kadar mı zor olur?
Bir giriyorum filmler çalışmıyor.. Bir giriyorum bakıyorum kalite o kadar kötü ki neredeyse kareli film izleyeceğiz yani o derece.
En son bi’ site buldum  ağzına kadar reklam doldurulmuş, film izlerken pat diye reklam çıkıyor daha 10 dakika olmadan 5 tane reklam çıktı. Tam ekran izliyorum filmi tam ekran kapanıyor hemen reklam çıkıyor. Zaten piyasada hd film izleme imkanı sunan adam akıllı bir internet sitesi yokki. Biz kullanıcıların istediği tek şey sorunsuz kaliteli hd film izlemek. Başka birşey istemiyoruz. 720p film izleme imkanı sunan bir site vardı o da artık kapanmış. Zaten o kapandı diye bu dertler geldi başıma. Dün geceye son noktayı 720p hd film izle koydu sağolsun beni bu çilelerden kurtardı. Siteye bir girdim o kadar sade o kadar etkili ki. Dedim ki kendi kendime bir de filmler kaliteli olsa tadından yenmez. Filmlere bi baktım sitenin adından da görüleceği gibi 720p film izleme imkanı sunuyor. Herneyse arkadaşlar dün gece 2. filmi izlemeye uykum yetmedi inanın :) ) benden size tavsiye bu da elden gitmeden sağlamken faydalanın..
720phdfilmizle.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder